Koszty dostawy
Koszty dostawy są automatycznie naliczane i widoczne podczas składania zamówienia – zależą od wybranego sposobu wysyłki oraz wielkości zamówienia.
Czas realizacji
Czas potrzebny na realizację danego produktu jest podany na jego karcie produktowej – w zakładce „Wysyłka”. Ze względu na charakter naszej produkcji (często ręcznej i indywidualnej), czasy realizacji mogą się różnić w zależności od zamówionego asortymentu.
Odbiór przesyłki
Po otrzymaniu przesyłki, prosimy o jej sprawdzenie w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków w zawartości, należy sporządzić protokół szkody, podpisany przez Klienta i kuriera – w dwóch egzemplarzach. Sporządzenie protokołu znacznie przyspieszy procedurę reklamacyjną.
Produkty na specjalne zamówienie
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie – np. dodatkowy atrybut okienka w namiocie, powiększony rozmiar podstawy tipi lub kokonu – nie podlegają zwrotowi (na podstawie art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta), natomiast podlegają procedurze reklamacyjnej w przypadku wad.